2013-05-27 19:51:40

4.A - Škola u prirodi - Delnice

Stigao je taj dugo očekivani dan! Avantura počinje! Krećemo u Delnice!

3. dan

Ujutro  obilno doručkujemo jer nam treba snaga za olimpijadu – sportska natjecanja. Došavši u šumu Golubinjak, zauzimamo svoje pozicije i natjecanje počinje. Šuma odzvanja veselim navijačkim povicima.

Kako izgleda podzemni svijet, otkrivamo razgledavajući spilju Vrelo. Ali to nije kraj. Na površini se krije još jedno Vrelo - farma konja gdje uživamo jašući konje.

Poseban doživljaj je hraniti jelene koji se nalaze u ZOO, u blizini hotela.

Sve što smo prethodnih dana naučili o Gorskom kotaru iskazali smo na radionici kroz timski rad.

A večer kao i prethodne dvije završava zabavom!!!!

Fotogalerija (3. dan)

2. dan

Nakon ukusnog doručka krećemo u NP Risnjak. Dva sata šetnje poučnom stazom Leska, uz stručno vodstvo, prolazi brzo dok upijamo svu ljepotu oko nas.

Poslije ručka i kraćeg odmora, posjećujemo domaćinstvo Pčelica Ana gdje smo čuli i naučili puno zanimljivih stvari o životu pčela.

U Popovićevom mlinu pravo malo iznenanađenje: glazba, ples, ukusna peciva, razgledavanje starog mlina i za kraj kreativna radionica.

Brzo jedemo večeru jer se treba pripremiti za večernju zabavu.

Fotogalerija (2. dan)

1. dan

Iako nas je cijelo vrijeme puta pratila kiša, raspoloženje u autobusu je odlično.

U Sokolarskom centru, čuli smo puno zanimljivih informacija o pticama, sovama i sokolima. Tamo se liječe bolesne i ranjene ptice koje se puštaju na slobodu na slobodu nakon što ozdrave. Svi smo htjeli doći što bliže pticama, ali najviše sreće su imali Adna i Denis.    U hotelu su nas dočekali ljubazni domaćini i veseli animatori koji su nas kroz prezentaciju o Gorskom kotaru upoznali s krajevima koje ćemo posjetiti.    Nakon ukusne večere uslijedila je zabava u pidžamama.     Fotogalerija (1. dan)