O Vijeću roditelja i učenika
Članovi Vijeća roditelja 2020./2021.
Članovi Vijeća učenika 2020./2021.
OŠ Ivana Gundulića Dubrovnik uvodi preventivnu mjeru - komunikacija sa strankama putem mobitela i e-maila
OŠ Ivana Gundulića Dubrovnik za sve upite i zamolbe može se kontaktirati na broj mobitela 098/344-034 ili 091/280-8844 te na e-mail ravnatelj@os-igundulic-du.skole.hr ili tajnistvo@os-igundulic-du.skole.hr
Navedena mjera uvodi se preventivno u cilju suzbijanja širenja zarazne bolesti uzrokovane Corona virusom i zaštite od zaraze.
Sve navedeno vrijedit će do objave novih obavijesti.
„NIJE SVE OTKAZANO.
SUNCE nije otkazano.
PROLJEĆE nije otkazano.
PRIJATELJSTVA nisu otkazana.
GLAZBA nije otkazana.
ČITANJE nije otkazano.
EMPATIJA nije otkazana.
MAŠTA nije otkazana.
RAZGOVORI nisu otkazani.
LJUBAZNOST nije otkazana.
NADA nije otkazana.
MOLITVA nije otkazana.“
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
www.tonimilun.com
Dobrodošli na portal znanja
"Where maths is fun"!
Besplatne instrukcije uz video
Projekt: REHABILITACIJA POKRETOM
Opis projekta
Rehabilitacija putem pokreta je školski projekt za učenike osnovne škole (uzrasta 6-10 godina) i učenike s poteškoćama koji pohađaju našu školu.
Provodi se od 2015., tijekom cijele školske godine. Program realiziraju stručne osobe: profesor kineziologije Karmela Nikolić Prkačin, edukator rehabilitator Žana Hrgović i Marina Vučković- Matić, učiteljica razredne nastave Tonka Brailo.
Specifičnost projekta je u tome što su uključuje djecu s poteškoćama koja u sustavu školstva pohađaju redovnu školu usprkos svojim intelektualnim i fizičkim ograničenjima. To su djeca raznog spektra oštećenja: autizam, mentalna retardacija, cerebralna paraliza, senzorna oštećenja, višestruka oštećenja. Sva su djeca uključena u redoviti sustav školovanja uz dodatnu pomoć edukatora rehabilitatora koji provode individualizranu nastavu društveno prirodoslovnih predmeta. Odgojnu skupinu predmeta učenici pohađaju u svojim matičnim razrednim odjelima uz maksimalnu individualizaviju i integraciju.
Programom stječemo i usavršavamo motoričke vještine, osnovne oblike kretanja, stimulaciju razvoja perceptivnih i kognitivnih funkcija komunikacije i socijalnog ponašanja. Osnovni zadatak je inkluzija i socijalizacija djece s poteškoćama u različite socijalne sredine (škola, obitelj, prijatelji, sport, klubovi…).
Program je razrađen kroz aktivnosti motoričkog reagiranja,prilagođavanja i restrukturiranja, kombiniranja, uspostavljanja i održavanja ravnoteže, prostorne orjentacije i ritmiziranja pravilnim doziranjem i distribucijom opterećenja. Program se bazira na individualnom pristupu.
Praćenjem i vrednovanjem projekta gledamo razinu napretka u motoričkim i funkcionalnim sposobnostima te razinu socijalizacije.
Osnovna implementacija projekta je odvikavanje djece od hipotoničnog načina življenja te primjena naučenih vještina u svakodnevnom životu. Usvajanjem ovih vještina vidljiva je bolja orijentacija djece na vanjskom prostoru (igrališta, parkovi i sl.). Primjenom naučenih motoričkih sposobnosti lakše savladavaju prirodne prepreka, jača im samopouzdanje što je osnovni faktor u socijalizaciji.
Kroz izvannastavne aktivnosti učenici su uključeni u razne aspekte društvenog života škole: ples, likovne radionice, kreativne radionice, eko grupe, dramske radionice, školski sportski klub i slično. Izvan škole također sudjeluju u raznim aktivnostima i jako dobro su integrirani i prihvaćeni.
Lokalna sredina je izuzetno senzibilizirana za pomoć i podršku u projektu, a ovaj nas je projekt inspirirao za daljnji rad i traženje novih projekata za integraciju djece s poteškoćama u razvoju.