Raspored informacija za roditelje
2023./2024.
Primanje roditelja u poslijepodnevnim terminima
od 6.11. do 10.11.2023. godine
CARNET-ov projekt „e-Škole“ među 12 najboljih edukacijskih projekata u svijetu
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja. U projektu e-Škole Agencija za odgoj i obrazovanje, Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Fakultet za organizaciju i informatiku u Varaždinu su partneri.
www.azoo.hr
Konačna lista odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava
prema odabiru stručnih aktiva
OSNOVNA ŠKOLA IVANA GUNDULIĆA 2015./2016.
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Povodom Svjetskog dana hrane koji se obilježava 16. listopada, učenici 4.D razreda su kroz različite sadržaje učili o važnosti i dobrobiti pravilne i zdrave ishrane. Također smo spomenuli osnovni razlog obilježavanja ovog datuma, a to je glad u svijetu.
Učenici su shvatili ozbiljnost i veličinu ovog problema pogotovo zato što broj gladnih nadilazi brojeve do kojih su učili, tako da smo malo proširili brojevni pravac iz matematike.
U prirodi i društvu smo se najviše osvrnuli na potrebu zdrave ishrane i dobrobitima koje nam donosi, kao dio zdravog načina života. Zajedno smo prošli piramidu zdrave hrane i uočili koje su namirnice pravo blago vitamina i ostalih važnih nutrijenata.
Tijekom sata razrednika, hrvatskog jezika i likovne kulture pričali smo o tome kako je Svjetski dan hrane posvećen borbi protiv gladi i neravnomjerne raspodjele hrane u svijetu, jer dok neki imaju previše i bore se s pretilošću, drugi umiru od gladi ili posljedica pothranjenosti. Domišljati četvrtaši su sami donosili zaključke o mogućnostima rješavanja tog velikog problema, te su zajedno sa svojom učiteljicom osmislili i napravili plakat koji je zajedno s ostalim radovima i porukama izložen u holu naše škole.